Mycket i huvudet

Eftersom det varit mycket i huvudet och jag känner mig mycket ledsen från och till så är det mycket som bubblar upp. Jag skriver ibland mycket innan jag tänkt efter, men det är så här Jag tycker och tänker. Jag vill inget hellre än att min pappa ska vara frisk och jag vill inte heller att andra ska insjukna i demens. Jag känner själv just nu att jag skulle behöva ett sammanbrott och gråta lite men det är nått som stoppar mig. Jag kan inte sätta fingret på vad det är men det känns inte som jag orkar bryta i hop just nu även om det är skönt efteråt. Det känns som kört av vägbanan och behöver lite hjälp upp på vägen igen.. Jag vet att det varit så ett par gånger förut och jag vet oxå att det kommer att bli bättre men just nu ser jag allt i svart.

Jag satt en stund i dag efter jobbet hemma hos min svåger och pratade med Thess och det kände så skönt att bara få prata av sig en stund om sina funderingar. Hon är så förstående och det känns verkligen som jag kan prata med henne om det mesta...

Nej nu ska jag ta och duscha och bara ha det bra i kväll så känns det så mycket bättre ska ni se.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0