Härliga fradag....

I går jobbade jag i 11,5 timmar och på jobbet satt jag och fundera på jobbet vad jag vill göra i framtiden. Jag har ju grunnat på detta i några dagar och kommit fram till att jag skulle vilja jobba med demens på något vis och kunn hjälpa andra i samma situation som mig. Bloggen kan vara en bit på vägen men skulle vilja göra något större och mer betydelsfullt och inte bara för mig. jag har haft full rulle denna vecka och denna helg ska börja gå igenom allt inför måndagens föreläsning så det sitter och så jag känner att allt sitter som jag vill ta upp. Tänkte jag skulle ta våran lille valp och hälsa på pappa i dag. 


Snön bara yr utanfö fönstret och jag ser fram i mot en lugn helg med barnen. Tänkte vi skulle ha en härlig helg tillsammans. Linda jobbar i helgen och de kan ju vara lite trist. Just nu har jag tre vovvar hemma då vi tar hand om en av min kompisars vovve oxå. Det kan ju lite rörigt med två valpar och en 4 årig vovve hemma här men det ska nog gå bra. Jag måste då säga att det är skönt att vara ledig i dag. Nej får väll ta och äta lite frukost och åka en vända till Mamma och pappa... Stora karmar på er alla..

Kommentarer
Postat av: STEPHANIE NILSSON

BESÖK, LÄS, KOMMENTERA & FÖLJ MIN BLOGG. JAG VET ATT DU INYTE KAN LÅTA BLI ;)

KRAM!

2010-11-12 @ 09:17:22
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0