Jaha då var det onsdag...

Jag sitter här och tittar ut i det fina snölandskapet utanför fönstret, snön bara yr och jag har ingen lust att gå ut. Men man måste väll som sagt var. I allafall om man ska til jobbet. I dag är en sån där dag man inte har lust eller ork med någonting. Det är väll bara att pila iväg till insjön och träffa arbetskamraterna så allt blir klart inför i morgon, sen kanske det blir dax att skotta lite snö. Nej jag får väll sätta fart klockan är ju faktiskt halv tio och om jag ska hinna före lunschen så är det ju lite brottom. Vi höres nog ikväll... kramar på er...

Kommentarer
Postat av: guevacci

Vann du dagens blogg? Kolla om du blev en av vinnarna annars kan du anmäla dig igen om du känner för det :)

2010-11-11 @ 13:22:54
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0