Torsdag, en vecka senare..

Jag har inte hunnit med bloggen på en vecka eftersom det varit så mycket pyssel hemma och så, men nu sitter jag här igen. Jag har saknat pappa så mycket nu när han är inne på växelvård men på Måndag kommer han hem. Eftersom pappa ska vara inne på växelvård under jul och kommer bara hem julafton så vill jag viga tiden som kommer till att vara så mycket jag kan med honom. Därför har jag sagt ifrån allt julfirande med släkten. Det är ju inte säkert att han kan vara med nästa jul, vad vet man. Det är klart att jag alltid önskat att få åka ner till Blge med min familj en enda jul och jag hade trott att så skulle fallet bli i år, men jag känner att jag vill bara vara med pappa och jag hoppas att all släkt och vänner förstår de, Jag känner mig lite skamsen och tycker att det är svårt att säga nej men jag måste få göra så i år iallafall, jag vill följa mitt hjärta. Vi har fått så mycket beröm för det lilla föredraget vi höll på hemtjänstenshus och jag mår så mycket bättre över att få veta att det var omtyckt. Om en stund skall jag åka till Blge och gå på en temakväll om Alzheimers, det ska bli spännande desutom får jag träffa Mattias igen. Jag pratade med honom i förgår och han kännde sig lite nedstämd och han berättade varför. Om ni vill veta varför så tycker jag att ni ska läsa om det på hans blogg och stötta honom. Han behöver det, Jag vill inte att han ska sluta med det han håller på med. Han har hjälpt mig så mycket, bara igenom att finnas. Kom igen Mattias vi behöver dig!!! Nej nu måste jag åka om jag ska hinna. stora kramar på er alla som följer mig på bloggen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0