Måndag

I dag har det varit fullt upp med jobb och skjutsa ungar och hämta men imorgon tänkte jag vara ledig. Då tänkte jag ta en tur till Blge och träffa Mattias och lära känna honom lite bättre. Det ska bli jätte spännande och få hör hur hans liv fungerar och hur han tacklar alla prövningar.
Jag har en känsla av att vi kommer och förstå varandra mycket väl. Jag får väll blogga lite i morgon och berätta om allt som hänt under dagen.
Ikväll blir det inte mycket gjort, jag tänkte bara ta det lugnt som omväxling. Har fått två samtal idag ang jobb som låter intressanta och båda har med mat att göra. Det ena ska jag prova på onsdag nästa vecka och det andra skulle hon återkomma om tid och plats, så allt känns mycket spännande just nu. Jag kommer med ett litet inlägg i morgon om hur träffen med Mattias var, trotts allt är jag lite nervös...

Ha det bäst alla vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0