Tisdag

Jaha då var det full fart igen. Igår hade jag ingen lust att skriva, jag var så ur gängorna så det var inte sant. tankarna for och allt var jobbigt t.o.m Mamma reagerade på mig att allt inte var som vanligt. Jag fick lugna henne och tala om att det är lugnt men jag har mycket i huvudet nu. Allt blev så efter att jag träffat pappa i söndags han raserade allt försvar jag byggt upp och så har det varit folk som hackat på mej från höger och vänster. Det vart väll så att jag kände mig lite nertryckt, men efter att jag varit på jobbet så kändes allt lite bättre och jag kände mig behövd. Jag tror att alla behöver känna sig behövda någon gång.
Jag skickade ett mail till Matttias karsson i går på vinst och förlust. Jag har inte hört nåt från honom på typ ett halv år och jag som så gärna hade velat träffa honom, för jag tror att vi har lite samma uppväxt och sitter i samma båt. Vet ni, jag fick svar av honom och nu pratar vi om att träffas. Det känns jätte kul.
Jag var även hem till mamma och pappa efter jobbet och satt där en stund och pratade. Mamma fick mig så intresserad av ett recept på en stek så jag satte fart hem och provade trotts att den tog 5 timmar att göra. Den vart klar vid 22 tiden på kvällen, men gud så mör den bara smalt i munnen. Så i dag blir det stek, gräddsås och potatis till middag. Inte så dumt va!

Nej nu är det ungarna som ska till dagis och jag till jobbet...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var någonstans jobbar Du nu. för Petterssons är väl stängt?

Bernt tyckte att jag skulle flyga idag. Det är en så härlig känsla sa han. Se S-näs von oben ja tack sa jag. Tala med Grop Åke sa han o vi skratta.

Var rädd om Dig - Du behövs för många !

Kramar Beth

2010-10-12 @ 19:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0