Torsdag

Gud vad veckan går fort, jag hinner ju inte med någonting. Bara jobb och jobb men igår var det en sån där dag jag bara inte gjorde någonting. Då hade jag jobbat nio dagar i rad så tyckte jag att jag var värd en dag ledigt. Nu är det dax att skjutsa ungar till dagis och i väg och jobba och bara vänta på kvällen och hockeyn. Det var inget roligt väder ute heller, jag tror att det regnar som det ser ut. Jag ska försöka ta mej i kragen i dag och få lite utlopp för min kännslor och blogga lite men det har varit svårt det senaste kvällarn då jag varit så trött och instängd i min egen lilla bubbla och travat rakt i säng...

Nej nu lär ungarna till dagis.. hej på ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0