TV kväll

Just nu sitter vi och myser med hundarna framför TVn. Elden brinner och sprakar i öppnaspisen. Kan man ha det bättre? I morgon jobbar jag bara till kl 13.00 sedan ska jag och min bror förhoppningsvis åka till orsa och flyga tillsammans. Det känns skönt att jag ska få komma i väg och bara umgås med min bror. Då kan man ventilera problem och sådan man tycker är jobbigt och allt runt min pappa. Det känns som jag skulle behöva parta av mej med honom en stund och om det inte blir av får jag väll och till min bästa kompis Tomas, han lyssnar alltid. Det är tur man har vänner och folk som ställer upp i dom svåra stunderna. Att älska sin sjuka pappa som bara försvinner mer och mer kan vara ett helvete i bland. Det kan då bara vara skönt att prata med någon eller bara skriva av sig på bloggen. Under det senaste året som varit så har jag fått många nya vänner som sitter i liknande situationer som jag, och det ska ni veta att det känns skönt på ett vis för vi förstår varandra så bra. Sen att man inte önskar någon detta hoppas jag ni förstår. Det kanske är dax för ett par nya roliga berätelser runt mej och pappa eller vad tycker ni? Det är ju faktiskt så att det är mycket för min egen skull jag skriver dom för det får mej och minnas hur det en gång var och jag får skratta och le lite själv. Ska fundera lite på vad jag ska ta för någon händelse finns ju igentligen en hel uppsjö händelser. Ja jag får nog samråda med min syster lite tror jag. Ska suga lite på karamellen så kanske det kommer något kul i morgon.

Kram och godnatt på er alla...


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0