Att älska



Att vara snäll mot den man älskar och göra det oförutsägbara. det är lite som att lägg ved på brasan varje dag. Äh jag ska förklara. Jág tycker om att vara lite romantisk och kanske göma en lapp någonstans som jag vet att Linda hittar, som i hennes plånbok och på lappen står det kanse jag älskar dej eller tänker på dej. Man vet aldrig hur länge man har varandra och man ska inte ta något för givet här i livet. Mycket tänk beror ju på allt kring pappa och så. Men jag vill verkligen visa att man älskar en person och kanske påminna henne om detta på lite kul sätt. Jag är med och skapar mina barns minnen. I går bad Linda mig att gå och fixa något gott. Ja tänkte jag det ska jag göra. Så jag gick ut och bakade. Något som är det värsta jag vet. Så när det var klart kom jag in med en tårta med maräng och chocklad bottnar. inte snygg men jag gjorde det för Lindas skull. Hur många skulle göra det? Vem vet det kanske våra barn kommer att minnas. Morsan bad om nått gott och våran tokiga pappa gick ut och bakade en tårta:)

Med detta tycker jag att man ska visa sin uppskattning mer än man gör. Livet är för kort för att gör mistag som att at varandra för givet!.. 
Ta hand om varandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0