Lite fjärilar i magen




Med mycket tankar och funderingar om pappa i mitt lilla huvud så vandrad tankarna snabbt i väg till nästa vecka. Jag måste säga att jag har lite gran att stå i då oxå, ut över jobbet jag lovat bort att göra. på Tisdag är det Radion jag ska vara med i och sedan Styrelse möte på eftermiddagen. Det är ju så att man går med lite fjärilar i magen över detta och man vet vad man vill ha sagt och vad man skulle vilja göra för anhöriga och dementa men man vet aldrig vad dom vill prata om i radion ;) Men det ska nog gå bra!

I kväll ska jag hämta min mamma från bussen i Leksand. Hon kommer från sthlm i dag och min lilla ängel Amanda ska träna inför dansuppvisningen nästa helg! Dom har uppvisning på björkbacken för dom sjuka och gammla där och det tycker jag är super bra tänkt!

Ett litet visdoms ord som jag läst eller hört någonstans:
Det är konstigt att man behöver andra, För att kunna vara lycklig själv!
Det kan nog vara sant det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med radiopratet imorgon! Jag ska lyssna. Kram/NIna

2011-04-11 @ 09:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0