En onsdag

Min käre sambo tyckte att jag inte var riktigt riktig idag när jag kom och skulle vara lite romantisk. Jag sa några väl valda ord.
-Kärlek är att dela en nyskakad pommac med den man älskar och känna kärlekens rus stiga som björksav i kroppen.
hon sneglade på mej som om jag inte var riktig. Ni ska veta att jag hade svårt att hålla mej för skratt men så sa jag -Jag vet att jag inte är riktig men vem orkar det i detta samhälle?
Man får väll bjuda lite på sig själv i bland;)

Idag har det varit full fart hela dagen men nu hade jag tänkt att varva ner ett par kilo och följa reffet på Leksands matchen.

Sen är det dax att sova så jag fixar morgondagen och snart är det helg igen och då blir det Blge och begravning. jag har inte så mkt att skriva idag fast jag har mycket i tankarna jag tänkte ta upp längre fram. Bl.a om vården i sverige som börjar reta mig mer och mer. Men återkommer om det lite längre fram idag bjuder jag bara lite på mig själv;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0