Onsdag

Gud vad skönt nu är julen över och snart kan allt bli som vanligt igen. 
Sitter här och funderar på om jag ska börja bege mig mot jobbet eller om jag ska vänta en liten stund till. Nej jag tror jag stannar inne en stund till. Jobba det gör man ju så mycket ändå!

Hoppas alla har haft en fin jul för det har då jag haft lite konstig och mycket funderingar men barnen har haft det jätte bra och det är huvudsaken. Mina barn fick köpa en lite snöglob till sin mamma i julklapp men istället för snö så var det hjärtan i och  ett kort på dom och när mamma öppnade så sägare Amanda. -Det är hjärtan i för att vi älskar dej så mycket. De var så fint sagt och det kom från hjärtat och det fick mig att tänka till lite extra. Kärlek och värme det är väll det som betyder mest här i världen. Att ha så fina barn ger en sådan glädje även om man kan tänka sig att sälja dom på blocket i bland som jag skoja;)


Snögloben med mina barn!

Hej hopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0