En förfrågan....

Jag har en förfrågan om ni skulle vilja ha en recept vecka med både ett bakverk och ett matrecept om dagen. Är ni intresserad av detta även på denna blogg så vill jag att ni lämnar en kommentar i detta innlägg så vore jag tacksam... Har en syster som är duktig på bakverk och själv är jag utbildad kock och skulle tycka att detta vore roligt.. lägger upp lite bilder på det jag har i datorn. både lite från min syster och mej... hoppas på svar från er läsare..









Hoppas på svar från er läsare... Det hade varit kul att göra en till kategori...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser fantastiskt gott ut ! Och konstnärligt !

Mat som också skulle vara bra för dementa kanske skulle vara bra !

Kram

Beth

2011-02-22 @ 19:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0