söndag... vilken dag..

I söndags var det verkligen inte min dag. Mobilen gick sönder, Ett lysrör gick sönder och ungarna var mer än lovligt galna. Det var en tuff dag som aldrig tycktes ta slut. Men det var trevligt en stund på dagen oxå När mamma och pappa kom ner och fikade. Även våran granne tittade in på en kopp.

I dag ska vi ta en tur till insjön och titta lite. Jag tror att mamma kommer ringa i dag när hon kommer hem från jobbet. Hon vill nog ha hjälp med datorn nu när pappa ska på avlastning idag. Jag tänkte att jag skulle berätta lite om demensdagen som skall komma i mars här. Så jag tänkte göra det i veckan bara jag vet att det är spikat och klart med allt kring detta.

Nej nu ska jag ta en värktablett så kanske skalle banken släpper och ta med mig familjen ut på tur...
Ha det alla....

Kommentarer
Postat av: hugan

Hej där! Har läst ikapp lite på din blogg om det tuffa med din pappa. Jag har själv en mamma som har konstaterad Alzheimer sen två år. De sista två veckorna har det eskalerat på ett otrevligt sätt. Känner mej rätt liten i sammanhanget..

2011-02-08 @ 13:20:45
URL: http://hugalarssonsliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0