Lite funderingar och tankar...

Jaha då var pappa inne på avlastning igen..  Jag har hört att han har fått lite besök och har en bra granne  inne på Edshult. De känns så skönt att jag vet att pappa har det bra. De får både mej och mamma att slappna av lite. När det är vinter så här så skanar jag våra jaktdagar i skogen, Dom var nog de bästa av allt i min uppväxt. Jag önskar att dom kunnat fortsatt men nu får det bli sånna med min bror istället.

Jag sitter här och tittar ut på snöfallet och tycker att det kommit nog med snö nu. Just nu finns det så mycket jag skulle vilja göra men vädret gör ju att man blir bara trött på allt och jag som måste åka iväg till Leksand och titta på ett jobb åt min chef. Men jag får då säga att det var en lugn och skön morgon. Barnen sitter som två ljus och tittar på barnprogram och Linda har ligger och sover i sängen.

Jag fick ett mail i veckan från Anita Landén med en föfrågan som har gått fram till våran ordförande i Demensföreningen i leksand. Denna fråga tyckte jag själv var högst intressant men jag ska inte ta upp det här innan vi tagit upp det i föreningen. Jag hoppas att jag får tillfälle att komma tillbaka tilld ettta lite längre fram i vår. Det var otroligt kul att hon mailade till mej och har tid att tänka på mej när dom har så mycket att stå i i förbundet. Jag vart glad och överaskad.. Hon har hjälpt min mamma så myket bara igenom att fixat så mamma har fått kontakt med unga anhöriga...

Nej nu ska jag väll bege mig mot Leksand och försöka att titta på jobbet.. Jag ska försöka att blogga lite mer men det är svårt att hinna med i bland... Tusen kramar på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0