Slut på veckan

Jaha då var denna vecka slut och en ny på intågande. Jag har haft fullt upp med jobb och annat hemma. I morgon bär det av till anhörigstöd för att prata lite. Det ska bli trevligt! Jag har haft mycket tankar kring pappa. Det kan komma upp lite känslor kring detta att sätta honom på ett permanent boeende men det kommer nog att bli bättre hoppas jag. Det är för allas bästa.
Här om dagen ringde min svärmor och vi pratade länge om allting och det kändes skönt att man fick lite stöd och bekräftelse. Jag känner ju att jag växer som människa varje dag och det är underbart att höra att fler märkt av det. Jag kommer in i morgon och skriver lite om hur det var på anhörigstöd!

Sköt om er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0