Onsdag!

Visst är det roligt när allt krånglar och inget vill stämma! Nej usch! Men jag har iallafall världen bästa jobb och jag trivs som fisken i vattnet. Jag fick iallafall ett gott skratt innan jag åkte hem. Det är tur att man har roliga arbetskamrater. Få se om jag kommer i håg vad han sa...

Det var mannen som kom hem efter jobbet och frugan stod och väntade på honom innaför dörren helt naken med en blomma i munnen och förberede sig på en het stund. Var på mannen kliver in och ser frugan med blomman i munnen och utbrister.
- Har du svalt en blomkruka!

Något sådant!

Jag har grunnat mycket denna vecka på pappa. Det far många tankar igenom huvudet! Vad händer efter detta liv? Vad tror jag? Det är mycket som kretsar runt. Nästa vecka ska jag iallafall häls på honom igen och se hur det är med honom. Ska kolla om min broder vill följa med.
Sen har jag något roligt att berätta för er i styrelsen på mötet näst gång och jag hoppas att det kan generera lite pengar till föreningen så vi kan göra en rolig tripp nästa år med!

Saknar dej pappa!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Får du ingen med dig när du kommer hit - hojta till mig så följer jag med!

Idag är det fredag så trevlig helg/Kram Nina

2011-10-28 @ 08:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0