20de april

Jaha då var man ett år äldre.. Usch nu är man 30 då... Jag vaknade i morse med mina barn sjungande i fotändan av sängen med kaffe och härlig choklad kladdkaka.. Vilka underbara små änglar man har.
I Onsdags var vi och hade föreläsning i Rättvik och på förmiddagen ringde sveriges radio dalarna och ville att jag skulle vara med och prata lite om föreläsningen. Det var det läskigaste jag gjort. Det var väldigt svårt att bli intervjuad på telefon. Föreläsningen tyckte jag gick bra men dagen efter var jag su uttömd på allt så skallen var helt tom och jag var aldeles konstig och super tröt psykisgt.. Helt sjukt vad jag var seg i kolan.

Idag ska jag städa lite och åka och handla för min faster ska komma och bo här. Hon ska ta hand om våra hundar medans vi åker iväg en sväng till Finland på en kryssning. Det ska bli underbart att få komma ut lite. Det händer kanske en gång per år att jag och min älskade sambo kommer ut ett par nätter själva tillsammans.

Nu siktar vi framåt vid 30 bhörjar livet;)

Kramar på er så höres vi snart igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott! 30!!rena barnet:) Hoppas allt gick bra i Rättvik och att du och sambon fick en bra helg tillsammans./Nina

2012-04-23 @ 08:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0