Tisdag

Man vaknar och slänger ett öga på termometern och ser att det är minu sju grader ute. Jag tittar ut igenom fönstret och ser atyt det ligger fem cm snö ute. Nej! Inte tillbaka med någon vinter nu. Usch och fy..
Jag funderar ofta vaje dag på hur det hade varit om pappa hade varit frisk idag. Vad hade vi gjort och hur hade livet sett ut då. Jag har ingen kristallkula att titta i hur det hade sett ut då Utan man får bara som sagt funder och tänka, Det är ju trots allt omöjlagt att få reda på hur det hafde varit.
Jag har börjat att gå igenom i mtitt lilla huvud hur jag vill att föreläsningen i Rättvik ska läggas upp. Vi får väll se det är snart dax att börja titta och skissa på den lite oxå. Nu är det som vanligt igen, jag börjar om en kvart och jag har inte plockat fram allt som ska med till jobbet men jag får väl sätta fart nu da..

Ska nog sitta lite till kvällen så det kanske blir att skriva lite då...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0