underbara barn

Finns det något bättre än när ens barn kommer och kryper upp i knät och säger -pappa jag älskar dej?
Igår satt jag och myste med mina barn och tänkte på hur det var när jag var liten och pappa lyfte upp mej och satte mig på bordet i köket. Han sa alltid -Det bästa vi har det sätter vi på bordet och så lyfte han upp mig. Jag var alltid så stolt och vart så glad när han gjorde de.
Nu väntar jag på att det ska bli påsk så jag äntligen kan åka ut och fiska igen. Fick höra idag att sjön är öppen vid sommarstugan. Hela långa vintern har jag gått och väntat på detta och drömt mig bort till dom härliga varma sommar dagarna som jag och min kompis har suttit och fiskat och diskuterat. Det är så skönt att jag har en sådan vänn. En vänn som alltid finns där och när det är jobbigt så lyssnar han.

Ska åka och hälsa på pappa i morgon eller på fredag är det bestämt. Troligtvis i morgon när jag ändå ska till noret och vända.



Hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0