knott och mygg

Nu är vi hemma och har haft det fint i sommarstugan trotts knott och mygg.  Ikväll blir det kräftor med ett gäng kompisar. En liten fest innan jag börjar jobba igen på måndag.. Det ska bli trevligt! Nu börjar alvaret igen men jag tycker det ska bli skönt att börja igen.. Vi ska börja med mycket spännande saker nu under Augusti månad.. Det blir lite med föreningen och det bär iväg till Öland med min bror på föreläsning på klockargårdskonferensen 24-25 aug..Det ska bli otroligt roligt att få fara iväg och träffa Stina-Clara Hjulström igen och få träffa framför allt vårdbiträden/undersköterskor.. Vi har fått otrolig respons av personer som jobbar med demensvård och det är fantastiskt vad det ger oss mycket och jag hoppas att det ger dom lika mycket.. Men att dömma av vad man för höra av er som jobbar med detta så verkar det uppskattat..
 
Nu ska jag ta och åka till affären.. på återhörande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0