Jönköping Nästa

05.33

Jaha då bär det av till Jönköping idag då. Så jag ska strax åka och plocka upp min käre bror. Måste säga att i dag är jag lite seg och så men jag är väll snart på banan igen ska ni se. Det har inte hänt så mycket det senaste här hemma utan jag har pysslat på och varit pappa. Nu tutar vi och åker. Skriver i samma in lägg under dagen....

!4.00

Föreläser

15.30

Rundvandring i Jönköping

20.00

Andra föreläsningen


23.33

Ligger på hotell rummt och ska till och sova. denna dag har varit givande och det har gått bra. <Nu siktar vi på hem färden och jag ar mer att berätta i morgon när jag kommer hem

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummar och tår för er idag! (fast jag vet ju att det går helt utmärkt!) Kram/Nina

2012-02-28 @ 13:40:03
Postat av: Anonym

Tack för 2 fina föreläsningar i Jönköping, hälsa Thomas.

Klaes Axelsson Samordnare för Demensförbundets Yngre Nätverk

2012-02-29 @ 17:57:36
Postat av: Tobias

Vi tacka oxå för att vi fick följa med på denna resa... \\ Tobias

2012-02-29 @ 19:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0