Problem!

En morgon med bara bekymmer. Min kära lilla bil måste ha frysit i dörren för när jag låset upp så började elktroniken låta och ha massa konstiga ljud för sig i dörren.. Det var bara att klättra in på andrasiden och starta bilen men ändå fortsätter det att låta.. Hmmm ja ja nu har jag gått in och börjar om dagen lite tror jag.. Ska koka lite kaffe så ska detta bli mycket bättre. Tänka att ska krålngla men vi har ju som sagt nästan 20 minus grader.
Jag har haft jätte härliga dagar på jobbet i två veckors tid när jag fått utvecklas och sånt tycker jag om. Jag har fått tagit fram delar och gjort 30 side bord eller sängbord som är nytt i produktionen på jobbet. Det känns som om man kom hem från slöjden i skolan och visade upp något snygt och man är jätte stolt. Jag har då naturligtvis köpt två till mej själv för stt det är det första jag någonsin gjort. Men jag är väldigt stolt!






Jaha så nu sitter man här och dricker sin kaffe och bara väntar på att bilen ska tina..
Ja och inget pappa blev det denna vecka heller.. Känns inte så bra men vad ska man göra när magsjukan härgar!
Vi hörs i helgen.. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0