Rolig dag

Idag har jag haft en otroligt rolig dag där jag tagit fram en egen kulör på en stol som skimrar i svart och rött. Det har varit både inspererande och lärorikt. Jag känner att jag utvecklas och växer som människa varje dag inom detta jobb och så länge det känns så här så är det ett underbart val jag gjort...





Det är tur att man har rolig stunder här i livet oxå och inte bara motgångar. Saknaden efter pappa har varit enorm och sånna här dagar blir det lite lättare och man har inte så mycket tankar som drar i väg åt fel håll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanonfin färg! Lycka till i Örnsköldvik nästa måndag om jag inte ser dig. //Kram Nina

2012-01-11 @ 07:00:30
Postat av: Tobbe

Tack Nina! Ja det blir ett litet äventyr...



Kram Tobias

2012-01-11 @ 08:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0