Full fart

Nu är det full fart dagarna i ända. Jag har kört lite övertid för att jag ska köra lite kort dag i dag. Så nu sitter jag här och har en kvart på mig innan jag ska vara på jobbet. Väskan är packad med frukt och matlådan. Så det är bara att tuta och åka. I dag är det dax att lyssna på föreläsningen på St persgåden något jag ser fram i mot.
Ja vad mer har hänt? I förgår passerade en varg genom byn här. Säger ryktet i allafall. Dax att koppla hundarna på kvällarna så dom inte blir kvällsmat åt vargen.
Nej nu börjar det brinna i knutarna igen.. Måste smita i väg till jobbet... Kanske tar en lite bloggning iu kväll efter föreläsningen...
Hej .. hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0