vardagen

Ibland undrar jag vart all tid tar vägen. Nu har det varit en sån där vecka igen där allt bara rullar på och man hinner inte med något annat än jobbet, hundarna och familjen.
Men vad spelar det för roll familjen är ju det viktigaste man har här i livet. I dag blir det barnkalas här hemma för fulla muggar. Det blir för våran minsta skrota som har fyllt 4år. Usch vad tiden går. På Tisdag då ska vi ut och träffa en anhörig grupp, Jag och min kära bror om han nu kommer i håg det;)
Annars har det inte hänt så mycket Denna vecka. Det bara rullar på och jag tycker man hinner med hälften av det man vill hinna med på dagarna så nu gäller det att prioritera det som är viktigast ett tag fram över tror jag.
Men jagf har ett måste på mitt samvete just nu. jag måste träffa min pappa men det är ju så himla jobbigt för mig. Det tar ett dygn innan jag blir att hitta tilbaka till mig själv igen. Men jag måste och jag vill. Så det blir säkert på Tisdag när jag ändå ska dit.


Nej nu är det dax att börja med allt till kalaset
Sysn snart igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Tomas är så välkomna på tisdag! du vet att jag följer dig in på avd om du vill./Kram nina

2012-05-07 @ 07:50:38
Postat av: Anonym

Tack för att du och din bror kom till vår anhörigutbildning, det ger så mycket :) Ni båda är guld värda/Kram Kram Nina och Margareta

2012-05-09 @ 09:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0