Semester!

inget är som väntans tider. Jag har väntat och väntat på semester och nu är den här .. Nu väntar jag på att det ska vara dax att åka till förlossningen och det är nog snart bara dagar.
Livet har varit körit den senaste tiden men nu har det nästan tagit tvär stopp :)
Båda barnen är hos svärföräldrarna och jag sitter här och njuter i ett lugnt hus där bara jag är vaken.
I vecken så blev det gäddtävling, En tävling som gått okej för mig legat mellan 5-7 plats av kanske 70 deltagare men i år så när vi kom dit så var det bara 40 deltagare så man såg ju sin chans att vinna (skoja bara ;)
Nej men otroligt nog så van jag med ca: 4,300g. Fisket var så trögt för alla men jag lyckades kroka tillräkligt för att vinna så nu är det dags att få någon ny årlig utmaning...
 
Ja vad händer under semestern? Inget direkt inplannerat utan nu får vi ta dagarna som dom kommer och vänta in lill killen som ska ut...
 
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0