en vanlig morgon

Det har varit en vecka som har rullat väldigt fort nu de senaste dagarna. Jag har jobbat och jobbat och igentligen skulle jag gå på semester nu men jag känner att jag måste hjälpa bolaget några dagar till. 
Just nu sitter jag på altanen och tittar ut över Siljan och njuter av en morgon snus. Snuset det är livets krydda för mig. Jag har nästan tagit bort alla laster här i livet och tycker att nått kan man få ha kvar!
Jag lade av i två år at snusa. Då åt jag som en häst istället och gick upp från 70 till 96kg och såg ut att vara släkt med michelin gubben. Sen började jag igen och nu är jag snart nere på min 70 kg igen :)
Man ska inte ta bort något man tycker om här i livet. Det är livet alldeles för kort för.
 
Jag laddar riktigt mycket inför året gäddtävling nu är det dags att få vinna! sexa två år i rad så nu är det min tur ;)
Fisket hjar utvecklats mer och mer för mig och det är min enda hobby nu för tiden. Det är en tillflykt som jag behöver när jag vill tänka och kanske sörja eller bara vara.  Jag har ju som sagt min bästa vänn som alltid är med och han är underbar att prata med när man kanske inte mår så bra!
 
jag tittar in snart igen mina blogg vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0