Nu var det länge sedan!

Nu var det länge sedan jag var inne här och skrev. Men nu är jag tillbaka efter mycket fixande med allt här i livet. Om 5-6 veckor har vi en liten nykomling i familjen. Då jag ska bli pappa för tredje gången.
Så vad har hänt den senaste tiden. Jag har varit i farten och föreläst lite för vård och omsorgsutskottet i Leksands kommun, tillsammans med min bror. Det känndes bra att ge dom lite inblick i hur en ung anhörig har det.
 
Det har varit väldigt mycket att stå i och nu dom närmaste veckorna och jag kan inte säga att det blir mindre dom kommande. Det har varit egna snickerier och nu har jag två jobb till råga på allt. Men man vill ju vara på topp ;)
Jag håller på med en grej som kan bli intressant om det blir av. Jag hoppas det för det är en sak jag strävat efter länge.
 
Nu ska det i allafall bli ordning på torpet och jag ska titta in och uppdatera oftare......
 
Höres snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0