pappas smultronställe

 
Det betyder så mycket för mig att ha pappas smultronställe att åka till. Nu är det sånna tider igen och jag är där ofta och njuter. Jag har fiske spöt med mig och bara njuter. När jag kommer dit och ekan glider ut igenom vassen så far tankarna igenom huvudet och jag tänker alltid på hur det var när pappa var frisk. Jag sitter där och njuter å pappa finns alltid med mig där ute på sjön. Tänk när jag var liten och pappa och jag fiskade tillsammans, det var livet de. Vi hade alltid fiske tävling han och jag. Jag började fiska som jätte liten och pappa fick sätta på masken på metspöt och han nästan aldrig fiska själv. Han fick både maska och ta av fisken åt mig! Dom tiderna värnar jag om och försöker alltid ta dom fina minnena med mig om min far...
 
Ta hand om er! hörs snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0