Vanlig morgon

Sitter här vid frukostbordet med en kopp kaffe och försöker blogga från mobilen. Detta teknikens under! Sovit otroligt oroligt i natt med jobbiga drömmar så när lill-killen knorrade strax innan sex så låg jag och halv slumrade. Nej livet kan va tufft ibland och jag vet inte varför men just höst och vinter är en sådan tid för mig. Det kan vara så att jag omedvetet kopplar det till mig och pappa, vi jagade ju fågel under hösten och vintern. När jag sitter här å tänker på det så är det nästan så tårarna kommer, Det var en fin tid i mitt liv. Nej inte sitta å bli deppig innan jobbet inte. Nej dax å dra i sig kaffet å ge sig av... Höres snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0