Minnen och ett besök

God morgon!
I går var jag och min bror in till Leksand på lite möten och så passade vi på att hälsa på våran pappa på avlastningen. Jag fick en konstig känsla först. Ska han passa in här med dom gammla? Men när vi sen fåt varit där en stund och känslorna hade lagt sig och tankarna tog vid så kände jag att Det blir nog bra det här endå för pappa hade en farbror där som han pratade med och dom verkade trivas. Jag får som sagt lite samvetskval av att lämna in honom även om jag vet att det är för mammas bästa.



Ett minne från uppväxten!
Det var när pappa jagade älg och bodde i jaktkojjan. Min syster var där ute av någon anledning och pappa bad henne åka hem och hämta ett par kalsonger ur hans garderob. Syrran åker hem och ska hämta sakerna som pappa bett om. Hon börjar leta men hittar inte kalsongerna utan får lova att ringa pappa. Pappa svarar som vanligt aaaa i telefonen och Syrran säger: jag hittar inte kalsongerna! Det blir tyst i luren och någon säger jag tror nog du kommit fel men dom där kalsongerna var intressanta vad var det för färg på dom?






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt gick bra?

Kram/Nina

2011-04-15 @ 11:10:20
Postat av: Thomas Nygårds

Tack Brorsan!



Jag måste bara säga, tack för att vi kan ha så roligt tillsammans. Vi har ju i allafall goda minnen av gubben att skratta åt.

2011-04-15 @ 19:12:33
Postat av: Anonym

Var glada åt de roliga minnena och att ni har varandra och era familjer ! Vi stöttar o tänker på er ! Kram Beth

2011-04-15 @ 23:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0