En rolig dag!

I dag har jag och min bror fått en förfrågan om att åka upp till Örnsköldsvik och föreläsai januari. Vi ska suga lite på det och bestämma oss inom en snar framtid. Dessutom blir det en föreläsning i Mora den 22Februari så nu har vi lite att se fram i mot. Det är ju lite som terapi för oss att berätta om hur det är att ha en pappa som drabbats av Alzheimers (demens)
Det har gått bra på jobbet i dag och jag börjar se ett slut och börjar blicka mot jul med mina älskade barn. Dom bara går och väntar på Tomten.
Jag har gått och irriterat mig lite på carema och undrar hur det fungerar hos dom. För några veckor sedan lyssnade jag på radion och hörde det om den demens sjuka som carema hade hand om och som dog av svält. Då undrar man ju vad det är för vård man sysslar med. Det är fruktansvärt att något sådant får inträffa i Sverige, Nej Usch vart är vården på väg?
Sådant får bara inte inträffa! Jag är så glad att pappa har det så pass bra som han har det.

Nej nu är det dax att ta hand om min små änglar som bara busar idag.. Vilka troll jag har...
Ta hand om er...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0