Måndag härliga måndag

Måndag härliga måndag som min pappa alltid sa. I dag ska jag ut med pappa och hitta på nått tänkte jag. Dom var haär i går och fikade mamma och pappa så jag frågade han om vi kanske skulle åka en sväng idag och det ville han. Han vill väll att vi ska åka en sväng ut i skogen så vi gör väll det även om han nog inte känner igen sig men det blir nästan som förr iallafall.

Jag sitter här och dricker mitt kaffe och bara har det bra igentligen. lie ont i huvudet, lite trött och utan arbete för tillfället men vad gör väll det när det finns andra som har det värre. Den ska vi få se om jag har en rolig sak till att berätta om längre fram i veckan. Hoppas det! ja igentligen två men den ena är bara i planeringssatdiet än men jag tycker det är en bra idé. Ska fråga Beth och Nina sen om dom tycker att det är nått bra;)... Jaja nog med snacket i gåtor. Det ska bli underbart att få vara med pappa själv en stund idag. Bara huvudet blir bra.


Föreläsningen 16/3
Jag hoappas att föreläsningen och års blir uppskattat av våra medlemmar. Jag själv tycker att vi ordnat det bra även om det kvarstår en del jobb men de tar vi itu med på onsdag på styrelsmötet. Jag själv ser fram imot att träffa Anita landén igen och hoppas på mycket folk. Jag tänkte att jag skulle vara med och se första föreläsningen eftersom jag ändå är ledig vad det ser ut. tänkte även jag skulle lura med min bror. Detta kommer att bli lyckat!

Demensförningen Leksand
Jag hoppas det blir ett roligt kommande år för föreningen och jag hoppas på att vi kan få värva lite fler medlemar. Jag satt här och läste årsberätelsen från år 2010 som Beth så fint skrivit ihop om jag frågar lite snällt och den blir godkänd så kanske jag kan få lägga upp den här. Så ni kan få se vad vi gör för våra medlemar. Någon av mina läsare kanske är intresserad av att srödja föreningen eller bli medlem? Det är bara att höra av er!

Nej nu ska jag ta och fixa huvudet och ta och åka upp till pappa. Hoppas ni får en trevlig dag så åter jag ikväll och berättar om dagen och kanske lägger upp lite bilder från vår tur. Hoppalång...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet du, jag skulle vilja kunna förmedla till anhöriga jag träffar med ett enkelt A4 papper info om Leksands förening osv, det kanske finns, men i alla röra hittar jag ingen sådan. Tror du att det kan fixas fram på något sätt, typ vem de skall kontakta, ev tfn tider, vad de får för pengarna....mm. Vi ses 16/3! Kram/Nina

2011-03-01 @ 11:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0