Drömmen

Godmorgon

Ursäckta att jag inte bloggat på ett tag men jag har haft fullt upp och igår jobbade jag med så mycket så jag hinner knappt med mig själv. Jag håller på att jagar penger till mitt drömprojekt som jag hoppas ska lösa sig. Om det gör det så tror jag att det kommer hjälpa andra som är anhöriga till demenssjuka. En tufft projekt vi börjat med jag och bror men det kanske blir bra till slut. Jag måste säga att jag känner ett lugn över att pappa kommit in på Edshults gården och att man inte går med känslan i kroppen att mamma ska ringa för nu är det nått.

Jobbet kallar så jag har lite brottom... Jag hoppas på att jag får tillfälle att återkommma till detta inlägg om en vecka eller så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0