Måndag

Härliga måndag! Som min pappa alltid sa!

Jag har en känsla i kroppen att jag måste, måste hälsa på min pappa snart. Det gnager i skallen om det hela tiden. Det är mitt dåliga sammvete som är där tror jag. Det sammvetet har jag brottats med från och till igenom hela livet. Jag ska försöka att åka och hälsa på efter jobbet idag om jag hinner. Jag har haft en dröm många gånger sen pappa blev sjuk och det är att få vara en lika bra pappa som min pappa var för mig. Det kan var svårt många gånger. Men jag har kommit på mig själv jag blir mer  och mer likt min pappa på sidor som jag aldrigt tänkt på. Jag säger precis som min pappa sa: Det löser sig och sen är jag lika snäll, aldeles för snäll igentligen. Men det kanske är så att vissa pappar är lite för snälla. Åt minstone mot sina döttrar eller vad tror ni?

Idag ska jag till Insjön och jobba. Så det bär väll av om en lite stund. Jag har väll en del scheman att ta itu med nu när jag jobbar både där och på Erkers och målar stolar bla. Man måste ju få allt att fungera.
Hoppas ni får en bra dag allihop och ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0