pappas flytt

Idag ska vi köra lite grejer til pappas rum på Edshultgården. Det känns lite konstigt och nästan lite läskigt att åka dit. Jag har bara träffat honom innen på den andra avdelningen där han var på växelvård. Jag har inte sett var han bor nu och  tankarna far runt lite till... Är detta rätt! Det är klart det är rätt ingen klarar av att ha honom hemma nu. Jag tytcker att det är fruktansvärt att min pappa inte finns  längre som person men jag ska behöva se han  kropsligen och han känner kanpt igen mig. Jag vet ju att jag tänker fel och konstigt men det behöver jag göra idag. Det är en sån där liten invecklad dag för mig och då är det skönt att få skriva av sig på bloggen och känna att man fått tömt ur sig lite funderingar när hjärnan spelar en ett spratt..

Jag vet igentligen att jag mår bäst när pappa är inne på Edshult då går jag inte på nålar att mamma ska ringa och behöva hjälp eller att pappa är på rymmen och jag vet att vi snart hade varit utan mamma för hon hade inte orkat mer. Men man kan ju inte hjälpa hur tankarna drar runt i huvudet på en själv..

Det vart ett litet snurrigt inlägg ber om ursäkt för det men det var skönt för min del att få skriva av sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0