Träff på anhörigstöd

Idag bar det iväg den långa vägen till anhörigstöd hemma här i siljansnäs. Det var trevligt och jag vart en erfarenhet rikare. Vi lyssnade noga på vad dom hade och säga och det var bra att få vet hur andra ser på det hela. Jag fick många tankeställare och ideér om vad man kan göra för att försöka förbättra det för dom anhöriga. Efter detta tog jag en tur till Björkbacken för att höra mig för om en eventuell föreläsning där till hösten. Jag vart varmt motagen och detta tyckte dom var en strålande idé.

Imorgon blir det styrelsmöte och det ser jag fram i mot. Det ska bli intressant och se vad som kommer hända framöver i föreningen och om vi kan genomföre det vi tänkt.

Jag har haft en jätte bra dag idag och känner mig pigg och stark som en oxe. Tränar på hårt och det känns som det ger resultat och kroppen känns allt piggare och piggare. hoppas att jag snart blir nöjd över kroppen och kommer ner i den vikt jag vill ligga på.

Nu är det dax för soffan och bli en potatis en stund... Hej hopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0