Nationella Anhörigdagen

Idag är det Nationella anhörigdagen och det bär av till Leksand för att föreläsa. Det är som det brukar fjärilar i magen när det bär av men man känner sig stolt och stark som en oxe när det är gjort. Det gäller bara att fokusera på det man ska säga och göra. ;)
Jag kommer att var måttligt nervös sekunderna innan  men det är som det är med de. Jag är stolt och glad att jag har en bror som kan prata och är med i föreläsningen. Han har till och med gjort allt jobb denna gång. Tänkt tillbaka och satt upp stöd ord.
Just nu sitter jag och bara har det bra. Tittar ut igenom fönstret på den trista höst morgonen. Jag hör till och med fåglar som inte get sig av än. Det kvitrar utanför fönstret.. Härligt..
Nej nu är det dax för en kopp kaffe så jag vaknar tioll lite.

Vårda varandra och glöm inte att ett värmande ord kostar så lite..

Kommentarer
Postat av: Anonym

godmorgon Brorsan!



föreläsningsdagen : Jag är väldigt stolt över att ha en bror som tillsammans med mig, vill sprida denna kunskap vidare. Det är en enormt tuff anhörigsjukdom. Vi vet att det finns ett stort mörkertal som sitter ensamma hemma och kämpar i det tysta, vi lider med er och önskade att vi kunde hjälpa varenda en för det är ni värda. Det finns inte så mycket pengar i världen som kan ersätta ett sånt lidande. kram på er allihop.



Storebror Nygårds



PS: Nu kör vi brorsan, tack för att du finns och ställer upp.

2011-10-06 @ 08:27:38
Postat av: Tobias

Bra sagt min käre bror. Om jag hade kunnat så hade jag hjälpt till mer här i världen men det är inte lätt. Men jag hoppas vi fixar vårat andra projekt som vi försöker med.



ps: Kommer alltid finnas där för dej och hela familjen

2011-10-06 @ 09:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0