God jul

Jag vill önska er alla som tittar in här en riktigt god jul!
Just nu sitter jag och funderar över hur allt blev och varför det blev som det blev! Ni ska vet att jag önskar att man orkade göra mycket mer för alla drabbade (anhöriga som sjuka) av denna sjukdom! men det kan vara svårt! Ingen kan göra allt men alla kan göra något.
Ni ska veta att det värsta jag vet är att kliva upp på en scen och prata inför folk.  Men jag har gjort det för att jag hoppas att det kan ge något. minsta lilla det ger, så får man tusen fallt tillbaka. Under året har vi varit ända uppe i Ö-vik och ända nere på Öland! Det har gett mig så mycket trotts att jag alltid är yber nervös.  Jag hoppas att nästa år blir lika givande och att jag kan ge något. Jag har många drömmar som jag vill genomföra men det kommer att ta tid och jag kommer att ge allt för att lyckas. Inget är omöjligt som Gunnde brukar säga!
Jag lovar även att efter nyår så kommer jag att avslöja en del som jag inte velat gått ut med än!
 
Så med dessa ord vill jag önska er alla en riktigt god jul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0