god morgon

Ja då var det snart dax att skynda till jobbet.. Snart är det jul och livet rullar på fort fort fort. Jag hinner knapt med själv! Om det rullar på så här vid 30 års older hur gör det då vi 50? Jag hinner knappt med alla jul bestyr och allt som skall göras. Jag måste säga att ibland så är det tufft att ligga på topp ;)
Men men ska nog hinna med allt innan jul oxå ska ni se...
 
Leksands demensförening tycker jag har haft ett bra år där vi sattsat på de sjuka i år och inte bara de anhöriga.. Fler och fler medlemmar blir vi, som man kan se både som bra och dåligt. Bra för att vi blir fler i föreningen och dåligt för att förekomsten av en demenssjukdom kanske ökar. Jag tror tyvär att det kan vara så att det bara blir fler och fler. Och om 20 år d åtror jag att detta är nya folksjukdomen. Om inte ett vaccin kommer före dess vill säga.
Aj aJ Aj nu börjar det bli brottom till Jobbet ser jag.. Höres snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0