Tack Sakarias winberg!

Ja nu blev det så där igen. långt mellan gångerna man sitter här! Denna morgon är en funderar morgon. Jag sitter här innan jag ska till jobbet och funderar över hur allt blev som det blev med pappa. Det är konstigt att jag aldrig kommer fram till något svar. Det är tufft och jag funderar ibland på detta. Pappa skulle ha varit pensionär i ett år nu men det fick han aldrig uppleva som frisk. Jag vet att han såg fram imot det och sa att han skulle bara jaga och vara i naturen på äldre dagar.
 
Vad har hänt sen sist?
Jo jag har under hösten haft några möten med en av våra politiker här i Leksand och vi har senare fixat till ett så kallat "runda bords möte". Där jag måste säga att vi fick bra gehör och dom lyssnade och skrev ner våra synpunkter kring demensvården i Leksands kommun. Jag är glad att dom var så förståeende och tog med sig allt vi hade att prata om!
Jag vill rikta ett super TACK till Sakarias winberg som tagit sig tid med detta under hösten/vintern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0