Föreläsning i Mora

Det har varit en underbar och trevlig tripp till Mora och vill tacka alla för att vi fick komma. Jag måste säga att jag var nervös men det släppte ganska fort får jag lov att säga.
Nu sitter jag och bara känner mig lite trött efter en lång men trevlig dag och ska strax krypa till kojs och i morgon ska jag titta igenom matrialet från Mora och se vad som ska ändras på inför Jönköping nästa vecka.

Men åter tusen tack för att vi fick komma och vara delaktiga i denna föreläsning så en stor ros till er och jag måste även säga att det var otroligt roligt att så många kom...







Sköt om er så tittar jag in i morgon igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Kan man se/höra föreläsningen någonstans, här eller på youtube?

Den från Ö-vik hade dåligt ljud och det var svårt att uppfatta något.

Vilket syfte har du på föreläsningen? Hjälper du andra, att få veta mer eller är det din egen bearbetning? Båda behövs ju. Frågan är inte illa menat.

Förresten, jag mailade till dig för ett par veckor sedan, men den gick inte fram. Är det rätt mail-adress här på din blogg?

2012-02-22 @ 22:47:27
Postat av: Anonym

Hej Tobias och Thomas

Det är ni som ska ha det stora tacket! Det är så mycket värt att få ta del av er erfarenhet som unga anhöriga. De som kom i Mora var ju en blandning av anhöriga, vårdpersonal, enh.chefer och förtroendevalda vilket jag tycker är possitivt! vi ska ju alla medverka för att underlätta för den anhörige + den närstående. Jag har fått bra och possitiv respons från flera av dem som kom och lyssnade. Önskar er lycka till i Jönköping och än en gång ett stort TACK!! kram Lena Broman, anhörigstöd i Mora

2012-02-27 @ 11:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0