En funderar kväll

Jag har suttit och tänkt på hur pappa hade det när han fick beskedet Alzheimers. Hur tänkte han och vad kände han inför sjukdomen. Jag har följt en blogg ett tag och funderat på hur det har kunnat varit. En blogg som jag varmt rekomenderar. En blogg som Yvonne har som har Alzheimers. Jag har suttit och läst i nästan två timmar med blodsprängda ögon och försökt tänka mej in i situation hur det är med att leva med vetskapen om att man har Alzheimers.
En tuff läsning som sätter fart på tankarna och man sjuker djupare och djupare in hur det har kunnit varit för min pappa. Jag tycker det är fantastiskt att du skriver dina tankar och berättar hur det är. Med sånna personer som dej lär vi oss mer om sjukdomen och hur det är att leva med den. Har lagt en länk hennes blogg under länkar men lägger även in den här!

Nu ska jag försöka att styra över tankarna på annat och krypa ner i sängen... Vi hörs i morgon...

http://alzheimer.bloggo.nu/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0