En Lördag med barnen...

Har varit ute med min barn idag nästan hela dagen och åkt skridskor och sedan dragit runt dom på en snow racer efter hjulingen. Sedan har vi bara  ätit pizza och tittat på en film tillsammans framför projektorn. 
En underbar och trevlig Lördag.
Familjen kommer alltid i första hand för mej och att se sina små änglar är som att vinna högsta vinnsten. 
Har varit en dag där man har haft det bra och tänkt på vad lycklig man är över sin älskade familj. 
Pappa saknar jag och tänker på ofta och tankarna går ofta över i Vad synd att inte pappa min kunde vara med och se sina barnbarn växa upp. se hur dom utvecklas och lär sig allt mer och mer. 
Jag går mer och mer in i en grå zon av tankar på kvällar när jag inte gör så mycket. T.ex när jag tittar på tv så kan tankar komma smygande över en och man blir lite lägre och man blir ledsen över att det blev så här. Pappa skúlle ju få vara med oss och uppleva detta. Leva ett härligt liv nu när han nått pensionsåldern. Ut och resa med mamma och njuta av livet. 
Har hört att pappa nu har fått lite agresiva tendenser. Något som jag aldrig upplevt med honom. Han som alltid varit glad. Det är bara att hoppas att det är en tillfällighet. 

Nej nu ska jag spela lite med mina barn på tv:n

Styrke kramar till alla ni som har det jobbigt  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0