hemresa

Nu sitter vi i bilen på vaäg hem efter en trevlig vistelse i Örnsköldsvik. Vi har haft en trevlig dag där uppe och börjar i skrivandets stund närma oss Härnösand. Vi satt i dag vid frukosten och pratade var på jag får syn på tidningen och upptäcker en bild på första sidan på mej och min bror. Slår upp sidan och ser en helsida om föreläsningen i går. Snacka om chock på morgon men mycket bra skrivet. Jjag måste oxå säga att jag är imponerad av att det fanns flera politiker som lyssnade i går. Dom föregår med stort föredöme måste jag säga..



Vi höres i eftermiddag...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Föredömligt!



Det måste jag säga, att se så många politiker på plats. Som visar sitt intresse, vad vi inom demensområdet vill framföra och har synpunkter på.

Mycket bra av Örnsköldsviks kommunpolitiker.



Thomas Nygårds

2012-01-17 @ 18:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0