Lördag morgon

Slår upp ögonen och har världens huvudvär. Så nu är det bara till at börja bota med kaffe och lite frukost för då brukar det släppa. Idag ska jag och bror min gå igenom måndagens föreläsningar och prata igenom det lite så vi tänker lika;) Brorsan hotar alltid med något spännande han ska slänga ur sig så jag blir lite extrea nervös.
Just nu har jag suttit och spaltat upp lite stolpar som jag skulle vilja få med som T.ex LSS, skamen etc etc och jag måste säga att det är svårt att få ut allt jag tycker är viktigt för det är så mycket man vill ta upp. Vi skulle ledigt kunna prata i tre timmar men då blir det för jobbigt att lyssna. Å att prata i detta ämnet och bara ta med tunga och jobbig situationer man har varit med om är oxå för jobbigt så jag tycker själv om när vi drar in lite humor i det hela så det kan lätta upp. Men jag vet att detta blir bra i slut ändan vi har en bra grund och nu är bara att gå igenom och lägga till och ta bort till vi är nöjda!




Jaha då var det dax för fika. Här har ni en historia så länge. återkommerlite senare i dag;)


En kille gick in på pressbyrån och sa till expiditen
att han vill få sina byxor pressade.
Var på han får till svar:
-skulle de vara snart åt det där
Då svarde han:
-nej det räcker om det är klart om en vecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0