måndag härliga måndag

Idag har det varit en underbar dag på jobbet och jag tycker att det ska bli så roligt imorgon igen. Det är tur att man trivs. Jag har en liten tanke att lägga in några sidor ifrån det jag skriver på i bland om livet och hur allt har varit. Lite sådant som ståt och kanske lite nytt. Jag vet inte det är ganska lång text. Jag slänger in det i morgon få se om någon orkar läsa;)
Mamma och jag ska göra en tur till pappa i veckan tillsammans och se hur det är med honom. Jag känner bara att jag måste hitta kraften någonstans. För ni som vet hur det är vet att det kan vara ganska påfrestande på psyket. Det blir mycket tankar och man kan vara ganska nedstämd efteråt men det är då jag ringer min käre bror och drar nått skojigt så vi får skratta lite tillsammans.
Sna´rt är vi inne i februari månad och då blir det full rulle vill jag lova. Jag har hur mycket som helst som står på tapeten så som bilbesiktnig, styrelsemöte och föreläsningar men vi ska väll kunna sy i hop den månaden oxå.
Nästa vecka kommer jag med en lite grej som kan vara intressant men än så länge får det nog vara en hemligt! Men jag kan ju säga som så att jag är väldigt stolt att ha en så super bra arbetsgivare och mer får ni reda på sen...

Jag tittar in i morgon bitti och lägger in ett ganska långt inlägg ur det jag skrivt...
Kramar på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0