Semester tider...

Nu när jag har semester så känns det som jag gått in i dvala.. jag har aldrig varit ledig fyra veckor sedan jag gick ut gymnasiet. Så dett känns konstigt ska ni veta.. Idag är en sådan dag jag inte vet vad man ska hitta på men det blir väll något i slut endan;)
Jag måste prisa demenssköterskan som ringde mig i går helt utan anledning bara för att fråga om jag undrade om något över pappa och om jag hade andra funderingar. Jag vart helt ställd men helt underbart det kallar jag att bry sig.. Inget som hade hänt utan bara ringde för att höra hur jag mådde och om allt var bra eller om jag hade funderingar kring pappa.. Detta måste jag säga att jag uppskattar. Jag tänkte åka in och hälsa på honom i eftermiddag. Sedan håller vi på att tittar fram i mot ölands föreläsningen som nu närmast står för dörren.. Det ska bli spännande och en trevlig liten weekend.. Annars rullar det på som det ska och när vi far till öland då åker datorn med och kameran.. så då kan det bli lite videoblogg kanske och lite klipp i från konferensen där nere. Det blir 23-26 augusti...
 
höres snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0