Veckan som varit

Oj vilken trött kuff man är i dag da.. Jag var ute med en kompis i går och handlade lite fiske prylar. Just nu laddar jag inför fisket som komma skall.
Föreläsningen i Onsdags var mycket givande och gav nya synvinklar på livet om hur man kan tänka om livet. Det är något man ska gå och lyssna på om man har möjlighet tycker jag. Denna föreläsning rekomenderas starkt. Jag har suttit och funderat mycket på pappa i dag och känner att det är dax igen att göra ett besök hos honom. Mycket kommer när i huvudet när det gått ett tag och man inte varit där men jag har inte haft den orken för stunden att hälsa på.

Veckan som har gått har varit givande och jag har haft både lite lekstuga och lite hårt slit på jobbet. Med andra ord en väldigt givande vecka. Tängte lägga upp ett lite videoblogg klipp senare under dagen.

på åter seende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0